zondag 22 februari 2009

22 februari alweer een week voorbij





Ik moet zeggen dat je hier niet zoveel tijd hebt als je zou denken dus nu moet weer even aan mijn blog gaan werken, deze week weinig andere dingen gedaan dan werken, zaterdag lekker bij het zwembad hangen (zie foto van het uitzicht van het groen) nu met ze'n drieen Richard Biesbroek, Frits van der veer en mijn persoontje in de namiddag een rondje lopen, je weet nooit wat je tegenkomt (eigenlijk toch wel, een paar koeien zie foto) naar het FORUM een shopping centre op een klein uurtje lopen natuurlijk een paar spulletjes kopen en eten in de food court het was een lekkere rustig dagje dat mag ook wel want morgen op zondag moet ik werken.




Ook nog een plaatje van een jongetje die een dode hond achter zich aansleept met een touw niet
echt leuk om te zien, je ziet toch regelmatig dode en aangereden honden.



De volgende foto's zijn gemaakt in Bommasandra Industrial Area je ziet de ingang van het SBL (Shell Bangalore Laboraties) en de weg er naar toe, vandaag op zondag ben ik aan het werk, in het algemeen schiet het niet echt op, dus bepaalde werkzaamheden moeten in het weekend gebeuren om de achterstand niet te ver op te laten lopen, ik begin me langzamerhand toch wel enige zorgen te maken over de voortgang maar het moet nog steeds kunnen voor 1 April (is wel een leuke datum bedenk ik me nu)

Voor de lunch lopen we ongeveer in 10 minuten naar, de e-inn, een vegetarisch restaurant dit was niet het beeld dat ik had van het eten in India, het is een mooie en goede eetgelegenheid toch een paar foto's gemaakt om te laten zien waarom het wel goedgaat met mijn gezondheid?
Je ziet het buffet waar diverse soorten Indiaas eten zijn op te scheppen (het blijft een gokje) af toe een beetje hot maar in het algemeen smaakt het me prima, over de toetjes(middelste foto) maar niet te spreken deze zien er heerlijk uit en zijn ontzettend zoet en ik moet me inhouden om niet te veel te nemen.
Rechts zie een lekker hapje in bananenbladeren, ze maken elke dag een andere creatie.
Dus vanavond maar weer sporten?
Groeten en tot de volgende Blog, ik moet maar weer een uitstapje gaan maken om het interesant te houden voor jullie?
Rene

1 opmerking:

  1. Het blijft goed leesvoer (en kijkvoer), blij dat je blogt.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen