dinsdag 3 februari 2009

Van en naar het werk

Hier een paar foto's vanuit de auto (kwaliteit is iets minder) wat we zo zien heen en terug naar het Lab.










De laatste dagen toch wel aanzienlijk drukker op het werk, ik heb ze een beetje wakker geschut dat ik begin April toch wel weer in Amsterdam aan het werk moet. En je zou het niet zeggen aan de hand van de foto's maar soms zijn het best lange en vermoeiende dagen s'morgens 7:30 weg en soms 19:00 weer terug in het condo van het Halcyon, eten, even bellen naar huis mijn blog bijwerken en slapen.
Dus we gaan weer slapen...........






3 opmerkingen:

  1. Hoi Het is 4 uur 's nachts (voor jou),geen racketavond gehad.Het sneeuwt hier we (femke en ik) komen wel naar jou bij het zwembad oke??Heb je gezien dat ik je ga volgen via je blog,foto volgt nog,hoe werkt dat?
    Nu wat over die foto met die brommer, ik zie me al zitten met de hele familie, zou dat comfortabel zitten?
    En die koeien huppelen maar vorr je uit rare situatie he?
    nou wij gaan er een eind aan breien welterusten oja, je slaapt al stommmmm!!
    Nou wij gaan naar bed nog even het glas leeg drinken. doeiiiiiiiiiii.
    Hetty en Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke fotos rene! precies zoals ik india ook zag!
    groetjes van een collega uit HQ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik ga het voor de derde keer proberen!
    Luktg steeds niet met die google account!
    Voor Hetty wordt het een moeilijk karwei om de overstap op CDG te halen, maar met haar bere conditie en Hollandse frisse blik moet het lukken met die Fransen.
    Alweer een beetje op adem gekomen na die "drukke"week in Ilpendam?
    Succes maar weer Groet Femke

    BeantwoordenVerwijderen